Darmowa wysyłka od 399zł dla opłaconych zamówień.

Dostawa i płatność

Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT wg podanych w formularzu danych. 

Dostawa

  • Wysyłki realizujemy bezpośrednio z własnego magazynu, 
  • Wszystkie produkty, oprócz tych na zamówienie, znajdują się w naszym magazynie,
  • Termin wysyłki wynosi do 5dni roboczych, w większości przypadków jest to 24h. Nie dotyczy produktów na zamówienie np. tapety i meble, gdzie czas dostawy jest wydłużony.
  • Wysyłka jest realizowana za pośrednictwem firm kurierskich InPost i DPD, dostawa zamówienia przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. dla kuriera DPD od 1 do 3 dni roboczych oraz dla InPost od 1 do 14 dni roboczych - jednak większość realizowana jest do 24h.
  • Nadanie paczek odbywa się w dni robocze,
  • Standardowo każda paczka jest ubezpieczona do 1000zł.
  • Pakowanie ekologiczne (opcjonalne) - oznacza że do zapakowania wysyłki użyjemy kartonu i wypełniaczy z naszych dostaw. Karton będzie czysty, w bardzo dobrym stanie, zwykle dużo mocniejszy a co najważniejsze powtórnie użyty co zminimalizuje obciążenie środowiska,

 

Koszt

  • Przy zamówieniach powyżej 399zł wysyłka gratis na terenie Polski dla dostaw realizowanych w dni robocze z przedpłatą.
  • Kurier DPD - 17zł
  • Kurier DPD Pobranie - 23zł
  • Kurier DPD - doręczenie w sobotę  - 27zł (usługa doręczenia w sobotę realizowana przy zamówieniu najpóźniej w czwartek do godziny 20:00) 
  • Kurier DPD - doręczenie w sobotę - Pobranie - 33zł (usługa doręczenia w sobotę realizowana przy zamówieniu najpóźniej w czwartek do godziny 20:00)
  • Kurier InPost - 17zł
  • Kurier InPost Pobranie - 20zł
  • Paczkomat Inpost - 13,99zł
  • Paczkomat pobranie - 16zł
  • Paczkomat Inpost - "Paczka w Weekend" - 26zł (możliwe opóźnienia w przypadku przepełnienia paczkomatu)
  • Paczkomat Inpost - "Paczka w Weekend" - Pobranie - 32zł (możliwe opóźnienia w przypadku przepełnienia paczkomatu)
  • Kurier DPD UE - dostawy realizowane na terenie Uni Europejskiej - koszt zależny od wagi i strefy dostawy. Jeżeli nie ma Twojego kraju na liście daj nam znać postaramy się go szybko uzupełnić.

 

Doręczenie w sobotę / Paczka w Weekend - domyślnie zakładamy że dostawa ma być zrealizowana w sobotę / weekend i tak planujemy nadanie. Często jednak jesteśmy w stanie wysłać paczkę jeszcze z dostawą w piątek, jeżeli zależy Ci na jak najszybszej dostawie prosimy o umieszczenie takiej informacji w zamówieniu, postaramy się o szybką realizację.

Płatności 

  • Przelew tradycyjny - wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty na dane:

BOHO BEBE Łukasz Zborowski
ul. Akacjowa 18
49-314 Pisarzowice

Nr konta do wpłat: 30 1090 2141 0000 0001 4851 1209  (Santander Bank)

Tytuł: Nr zamówienia lub nr faktury

  • Za pobraniem - płatność dla kuriera lub w paczkomacie, wybierając tę opcję klient zobowiązuje się do odebrania i opłacenia zamówienia.
  • Przelewy24.pl

 

 

 
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

Co zrobić gdy stwierdzę szkodę w przesyłce ?

Rekomendowane jest sporządzenie protokołu w możliwie najszybszym czasie od dostawy. Dla szkód widocznych z zewnątrz: w dniu, w którym kurier doręczył przesyłkę.

Prosimy o dołączenie do protokołu zdjęć obrazujących zabezpieczenie przesyłki oraz rozmiar szkody. Informujemy, że sporządzenie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Pomimo spisania protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację dołączając do zgłoszenia protokół elektroniczny oraz zdjęcia.

Jeżeli spisanie protokołu przy kurierze nie było możliwe prosimy o wypełnienie protokołu elektronicznego dostępnego na stronie: 
DPD: www.dpd.com.pl/protokol  
Inpost: https://inpost.pl/protokol 

Następnie prosimy o zgłoszenie reklamacji na stronie:
DPD:  https://zgloszenia.dpd.com.pl/noPortalMenu/showComplaintForm.action
Inpost:  https://inpost.pl/reklamacja

 

Reklamacja zgłoszona - co dalej?
W celu ciągłej poprawy procesu dostawy oraz monitorowania poziomu usług naszych kurierów prosimy przesłanie informacji o zdarzeniu na adres kontakt@bohobebe.pl.
Dokładamy wszelkich starań, żeby zapewnić obsługę klienta i satysfakcję z zakupów na najwyższym poziomie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium