Darmowa wysyłka od 399zł dla opłaconych zamówień
🚚 Wysyłka w 24h 🚚

Regulaminy

Regulamin sklepu internetowego BOHO BEBE

określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta

Regulamin konkursu Wygraj voucher na zakupy w Boho Bébé - do pobrania tutaj

Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.



SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4.1 Zakupy w Sklepie
§ 4.2 PROMOCJE I RABATY
§ 4.3 Regulamin "gwarancji dostawy przed świętami" 
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy BOHO BEBE prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://bohobebe.pl.
Sprzedawca – ŁUKASZ MATEUSZ ZBOROWSKI, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BOHO BEBE ŁUKASZ ZBOROWSKI, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7471822219, nr REGON 389454700, ul. Akacjowa 18, 49-314 Pisarzowice.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Akacjowa 18, 49-314 Pisarzowice
  2. Adres e-mail: kontakt@bohobebe.pl
  3. Telefon: +48 696 696 979

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§ 4.1 ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar.
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  3. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  7. Sprzedawca przekaże Kupującemu uprzywilejowanemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
  8. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

§ 4.2 PROMOCJE I RABATY

    1. Rabaty nie łączą się z innymi promocjami i nie obejmują kosztów dostawy. Podczas wprowadzania kodów rabatowych gdy w koszyku znajdują się produkty w promocji, sklep automatycznie wybiera dla tych produktów najkorzystniejszą zniżkę dla klienta. 
    2. Przyznane rabaty widoczne są nad przyciskiem "Potwierdzam zakup" i kwotą do zapłaty. 

§ 4.3 REGULAMIN „Gwarantowana dostawa przed świętami”

  1. Sklep bohobebe.pl zapewnia, że wszystkie zamówienia złożone oraz opłacone (w tym zamówienia z opcją płatności przy odbiorze) do dnia 17.04.2025 godz 10:00 zostaną nadane i wysłane najpóźniej do 17.04.2025 (z przewidywanym terminem dostawy na 18.04.2025r.)
  2. Gwarancja dotyczy produktów z oznaczonym terminem wysyłki 24-48h
  3. Gwarancja dotyczy zamówień od osób fizycznych które złożyły zamówienia bez dodatkowych adnotacji oraz zmian w zamówieniu.
  4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z przyczyn niezależnych, takich jak działania przewoźników, klęski żywiołowe czy inne zdarzenia losowe.
  5. Wysyłka uznawana jest za zrealizowaną, jeśli przesyłka została nadana i przekazana do kuriera lub dostarczona do wskazanego punktu odbioru, zgodnie z wybraną metodą dostawy.
  6. W sytuacjach wyjątkowych, takich jak przerwy techniczne lub zdarzenia losowe niezależne od sklepu, sklep zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji zamówienia, o czym klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
  7. Niniejszy regulamin obowiązuje wyłącznie w okresie trwania akcji promocyjnej „Gwarantowana dostawa przed świętami” i dotyczy zamówień złożonych w wyznaczonym terminie.
  8. Złożenie zamówienia w ramach akcji oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  9. Jeżeli zamówienie nie zostanie wysłane przez sklep zgodnie z regulaminem klient ma prawo do złożenia reklamacji i zwrotu dwukrotności kosztów wysyłki zamówienia.

§ 5 PŁATNOŚCI

      1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
        1. zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
        2. za pomocą karty płatniczej:
          • Visa
          • Visa Electron
          • MasterCard
          • MasterCard Electronic
          • Maestro
        3. za pośrednictwem platformy płatniczej:
          • Przelewy24
        4. za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
      2. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 2 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
      3. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
      4. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

      1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
      2. Termin realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych.
      3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
      4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
      5. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium krajów wymienionych w formularzu wysyłki.
      6. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
        1. Za pośrednictwem firmy kurierskiej
        2. Do paczkomatów InPost
      7. W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym, zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu przelewu na wskazanym podczas zakupu koncie do wpłat. W przypadku nie odnotowania wpłaty do 2 dni roboczych zamówienie jest anulowane.
      8. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. Odmowa odbioru Produktu jest warunkiem rozwiązującym Umowę Sprzedaży. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zlecenia z opcją płatności przy odbiorze w przypadku, gdy Kupujący w przeszłości nie odebrał już zamówienia z taką formą płatności co stanowi naruszenie umowy kupna-sprzedaży zgodnie z art.535 KC. 

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

      1. Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
      2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
        1. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
        2. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
      3. Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
      4. Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
      5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

        SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
      6. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
      7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
      8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
      9. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Akacjowa 18, 49-314 Pisarzowice niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
      10. Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
      11. Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
      12. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
      13. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego uprzywilejowanego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

      1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
        1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
        2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
        3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
        4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
        5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
        6. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
        7. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

§ 9 REKLAMACJE

      1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
      2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym:
        1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
        2. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
        3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
        4. żądać usunięcia wady.
      3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu - na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
      4. Zgodnie z Kodeksem cywilnym, Kupujący będący przedsiębiorcą innym niż Przedsiębiorca uprzywilejowany, traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
      5. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
      6. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Kupującego uprzywilejowanego - na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Akacjowa 18, 49-314 Pisarzowice.
      7. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
      8. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
      9. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

        POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
      10. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
        1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
        2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
        3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
        4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 10 DANE OSOBOWE

      1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
      2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
        • umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
        • ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
        • prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
      3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
      4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
        1. przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
        2. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
        3. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
        4. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
        – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
      5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
        1. dostępu do swoich danych osobowych,
        2. ich sprostowania,
        3. usunięcia,
        4. ograniczenia przetwarzania,
        5. przeniesienia danych do innego administratora
          a także prawo:
        6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
      6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
      7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 11 ZASTRZEŻENIA

      1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
      2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
      3. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
      4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.



Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:



WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

BOHO BEBE ŁUKASZ ZBOROWSKI
ul. Akacjowa 18, 49-314 Pisarzowice
adres e-mail: kontakt@bohobebe.pl

Formularz proszę dołączyć do paczki.


Dane klienta
Imię i nazwisko: .........................................................................................
Telefon kontaktowy: ..................................................................................

Informacje o produkcie
Numer zamówienia (Ew faktury): ...............................................................
Nazwa zwracanego towaru / pozycja w zamówieniu / rozmiar:

      1. ..............................................................................................................
      2. ..............................................................................................................
      3. ..............................................................................................................
      4. ..............................................................................................................

Powód zwrotu: ...........................................................................................
....................................................................................................................

 

Jeżeli wybrana była płatność za pobraniem, prosimy o podanie nr konta do zwrotu oraz danych właściciela (w przypadku płatności przelewy24 zwrot realizowany jest na użyte do płatności konto, podanie nowych danych wydłuża proces zwrotu):

...................................................................................................................

Prosimy o staranne zapakowanie przesyłki.

Adres zwrotów:

BOHO BEBE Łukasz Zborowski

Ul. Akacjowa 18

49-314 Pisarzowice

…………………………………………

Data i czytelny podpis zamawiającego

 

 

Regulamin konta

w sklepie BOHO BEBE



Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.



SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Program lojalnościowy
§ 6 Reklamacje
§ 7 Dane osobowe
§ 8 Zastrzeżenia

§ 1 DEFINICJE

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana w Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący - każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
Program lojalnościowy – prowadzony przez Sprzedawcę program lojalnościowy, w ramach którego Kupujący posiadający Konto może uzyskiwać i wykorzystywać Punkty na zasadach określonych w Regulaminie.
Punkty – punkty przyznawane Kupującemu na zasadach określonych w Regulaminie w ramach Programu lojalnościowego, pozwalające Kupującemu na zamawianie wskazanych w Sklepie towarów ze zniżką.
Regulamin - niniejszy regulamin Konta.
Sklep – sklep internetowy BOHO BEBE prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://bohobebe.pl
Sprzedawca - ŁUKASZ MATEUSZ ZBOROWSKI, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BOHO BEBE ŁUKASZ ZBOROWSKI, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7471822219, nr REGON 389454700, ul. Akacjowa 18, 49-314 Pisarzowice.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

      1. Adres pocztowy: ul. Akacjowa 18, 49-314 Pisarzowice
      2. Adres e-mail: kontakt@bohobebe.pl
      3. Telefon: +48 696 696 979

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

      1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
        • aktywne konto e-mail
        • urządzenie z dostępem do Internetu
        • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

§ 4 KONTO

      1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
      2. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego, a także udział w Programie lojalnościowym.
      3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
      4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
      5. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
      6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: kontakt@bohobebe.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

§ 5 PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

      1. Program lojalnościowy przeznaczony jest dla Kupujących posiadających Konto. Uzyskiwanie i używanie Punktów przez Kupującego jest możliwe z wykorzystaniem Konta.
      2. Z momentem założenia Konta, Kupujący staje się uczestnikiem Programu lojalnościowego.
      3. Za każde 1 zł wydane w Sklepie w ramach pojedynczego zamówienia, Kupujący otrzyma następującą liczbę Punktów: 1 z zastrzeżeniem ust. 4-5.
      4. Punkty za złożone zamówienie będą przysługiwać Kupującemu wyłącznie w przypadku, w którym Sprzedawca zawrze z Kupującym umowę sprzedaży. Punkty zostaną przyznane Kupującemu automatycznie, w terminie realizacji zamówienia.
      5. Do wyliczenia liczby Punktów przysługujących za złożone zamówienie brane są pod uwagę wyłącznie środki pieniężne wydane przez Kupującego na towary zamówione w Sklepie bez wykorzystania Punktów, oraz bez uwzględnienia dodatkowych kosztów związanych z zamówieniem towaru, takich jak np. koszt dostawy.
      6. W przypadku, w którym Kupujący zapisze się po raz pierwszy do newslettera prowadzonego przez Sprzedawcę w ramach Sklepu, Kupującemu przysługiwać będzie następująca liczba Punktów: 200. Przyznanie Punktów z tytułu zapisania się do newslettera następuje niezwłocznie, w sposób automatyczny, nie później niż w ciągu 7 dni po zapisaniu się przez Kupującego do newslettera.
      7. Uzyskiwane przez Kupującego Punkty składają się na jedną pulę.
      8. Aktualna liczba zebranych przez Kupującego Punktów będzie widoczna w Koncie.
      9. W przypadku, gdy aktualna pula zgromadzonych w Koncie Punktów przekraczać będzie określony w niniejszym postanowieniu próg punktowy, Kupujący uzyskiwać będzie zniżkę podczas każdych zakupów w Sklepie dokonywanych z wykorzystaniem Konta, w wysokości określonej poniżej:
        • 1% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 500;
        • 2% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 1000;
        • 3% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 1500;
        • 4% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 2000;
        • 5% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 2500;
        • 6% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 3000;
        • 7% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 4000;
        • 8% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 5000;
        • 9% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 6000;
        • 10% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 7000.
      10. Wskazane w powyższym ustępie wartości zniżki nie sumują się.
      11. Zniżka w odpowiedniej wysokości naliczana będzie automatycznie i obejmować będzie łączną cenę towarów będących przedmiotem zamówienia Kupującego.
      12. Sprzedawca ma prawo anulować Punkty:
        1. naliczone za zamówienia, za które Sprzedawca zwrócił Kupującemu wpłacone za towar środki pieniężne (np. w przypadku skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży przez Kupującego);
        2. przyznane pomimo nieskutecznego opłacenia zamówienia (co nie oznacza braku możliwości nabycia Punktów ponownie, w wyniku prawidłowego opłacenia zamówienia);
        3. przyznane za powtórny zapis do newslettera.
      13. Punkty zgromadzone w Programie lojalnościowym można wykorzystać jedynie w sposób określony w niniejszym paragrafie.

§ 6 REKLAMACJE

      1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail kontakt@bohobebe.pl.
      2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

        POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
      3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
        1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
        2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
        3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
        4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 7 DANE OSOBOWE

      1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Konta jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
      2. Celem przetwarzania danych Kupującego jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
      3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Sprzedawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
      4. Dane Kupującego będą przetwarzane do momentu, w którym:
        1. Konto zostanie usunięte przez Kupującego lub Sprzedawcę na żądanie Kupującego
        2. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z Kontem;
        3. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
        – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
      5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
        1. dostępu do swoich danych osobowych,
        2. ich sprostowania,
        3. usunięcia,
        4. ograniczenia przetwarzania,
        5. przeniesienia danych do innego administratora
          a także prawo:
        6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
      6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
      7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 8 ZASTRZEŻENIA

      1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
      2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
      3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany Regulaminu.
      4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
        1. konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
        2. poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
        3. zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji Regulaminu.
      5. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie Regulaminu co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
      6. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy kontakt@bohobebe.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
      7. W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
      8. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.






Regulamin newslettera

sklepu BOHO BEBE



Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.



SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Newsletter
§ 3 Reklamacje
§ 4 Dane osobowe
§ 5 Postanowienia końcowe

§ 1 DEFINICJE

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.
Przedsiębiorca uprzywilejowany - osoba fizyczna zawierająca z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.). 
Sklep – sklep internetowy BOHO BEBE prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://bohobebe.pl
Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.
Usługobiorca uprzywilejowany  – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany. 
Usługodawca - ŁUKASZ ZBOROWSKI, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BOHO BEBE ŁUKASZ ZBOROWSKI, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7471822219, nr REGON 389454700, ul. Akacjowa 18, 49-314 Pisarzowice.

§ 2 Newsletter

      1. Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
      2. Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
      3. Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
      4. Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy – z zastrzeżeniem ust. 5.
      5. W celu właściwej realizacji usługi Newslettera, Usługobiorca jest obowiązany podać swój prawidłowy adres e-mail.
      6. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
      7. Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 6 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: kontakt@bohobebe.pl.
      8. Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.

§ 3 Reklamacje

      1. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: kontakt@bohobebe.pl.
      2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

        POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
      3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie rezultatu oczekiwanego przez Usługobiorcę będącego Konsumentem, Konsument może skorzystać m.in. z:
        1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
        2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
        3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
        4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 4 Dane osobowe

      1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z zapisem na Newsletter jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
      2. Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest wysyłka Newslettera. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
      3. Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do świadczenia usługi Newslettera. Niepodanie danych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć tej usługi.
      4. Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
        1. Usługobiorca wypisze się z Newslettera;
        2. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Newsletterem;
        3. zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy
        – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
      5. Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
        1. dostępu do swoich danych osobowych,
        2. ich sprostowania,
        3. usunięcia,
        4. ograniczenia przetwarzania,
        5. przeniesienia danych do innego administratora
          a także prawo:
        6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
      6. W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
      7. W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 5 Postanowienia końcowe

      1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
      2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
      3. W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
      4. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: kontakt@bohobebe.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
      5. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
      6. Umowa o świadczenie usługi Newslettera zawierana jest w języku polskim.
      7. W przypadku Usługobiorcy niebędącego Usługobiorcą uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.

 

Regulamin konkursu Wygraj voucher na zakupy w Boho Bébé

§ 1.
[Postanowienia ogólne]

1. Organizatorem konkursu jest Boho Bebe Łukasz Zborowski z siedzibą w ul. Akacjowa 18, 49-314
Pisarzowice, NIP: PL7471822219
2. Fundatorem nagród, o których mowa w §4 ust. 3, jest Organizator.
3. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany, administrowany ani bezpośrednio
związany z Meta Platforms Ireland Limited. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje
związane z Konkursem powinny być kierowane wyłącznie do Organizatora. Uczestnik zwalnia Meta
Platforms Ireland Limited z odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione w związku
z Konkursem.
4. Uczestnictwo w Konkursie jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu. Uczestnicy
Konkursu są zobowiązani do przestrzegania zasad zawartych w Regulaminie.
5. Konkurs odbywa się na zasadach przyrzeczenia publicznego, zgodnie z przepisami art. 919-921
kodeksu cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
6. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych (Dz. U.
z 2018 roku, poz. 165 z późn. zm.).

§ 2.
[Zasady uczestnictwa]

1. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie osoby pełnoletnie, zamieszkujące na terenie Polski.
2. Konkurs skierowany jest do osób obserwujących profil boho_bebe_pl na portalu
społecznościowym Instagram, dostępnego pod adresem: instagram.com/boho_bebe_pl
3. Konkurs trwa od dnia 01.04.2025 do dnia i godziny 08.04.2025 23:59.
4. Konkurs prowadzony jest za pośrednictwem konta Organizatora, prowadzonego na portalu
społecznościowym Instagram, dostępnego pod adresem: instagram.com/boho_bebe_pl

§ 3.
[Zadanie konkursowe]

1. Warunkiem udziału w konkursie jest:
a) posiadanie publicznego konta w serwisie społecznościowym Instagram oraz,
b) wykonanie w dowolnej formie literackiej, utworu literackiego, w treści którego Uczestnik udzieli
odpowiedzi na następujące zadanie konkursowe: opisze wspomnienie ulubionego momentu
spędzonego z dzieckiem, oznaczy dwie wybranych przez siebie osoby oraz udostępni Stories na profilu
Uczestnika,
c) opublikowanie stworzonej pracy literackiej za pomocą funkcjonalności „dodaj komentarz”
bezpośrednio pod postem konkursowym na profilu boho_bebe_pl na portalu
społecznościowym Instagram oraz,
d) zapoznanie się z treścią Regulaminu oraz przyjęcie do wiadomości jego postanowień.
2. Wszystkie wskazane wyżej warunki muszą zostać spełnione przez Uczestnika łącznie.
3. Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną propozycję odpowiedzi.
4. Realizacja zadania konkursowego nie może zawierać treści, które:
a) Mogły zostać zamieszczone z zamiarem naruszenia praw osób trzecich,
b) Mogą naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich
i praw pokrewnych,

c) Mogą zawierać treści obraźliwe, wulgarne lub stanowić groźbę karalną skierowaną do innej osoby,
d) Mogą być sprzeczne z interesem Organizatora,
e) Mogą w inny sposób naruszać postanowienia Regulaminu.
5. Uczestnik publikując pracę (utwór literacki) w ramach Konkursu (dalej: „Praca konkursowa”)
deklaruje, iż publikacja Pracy konkursowej nie narusza praw ani dóbr osób trzecich oraz wyraża zgodę
na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora w celach i na warunkach określonych
w Regulaminie.
6. Organizator powoła dwuosobową komisję konkursową (dalej "Komisja Konkursowa"). Komisja
Konkursowa ocenia wykonanie zadania konkursowego przez uczestników Konkursu. Do zadań
Komisji Konkursowej należy również stałe czuwanie nad prawidłowym przebiegiem Konkursu,
podejmowanie decyzji w kwestiach, w których pojawią się wątpliwości związane z Konkursem, w tym
z interpretacją niniejszego Regulaminu. Każdemu, kto zgłosił pracę konkursową przysługuje prawo
wniesienia odwołania z wnioskiem o ponowne rozpatrzenie sprawy, odwołanie rozpoznaje Komisja
Konkursowa. Decyzje Komisji Konkursowej są ostateczne.

§ 4.

[Rozstrzygnięcie konkursu]

1. W ramach Konkursu, nagrodzone zostaną 3 najlepsze, zdaniem Komisji Konkursowej, Prace
konkursowe, za wykonanie, których Komisja Konkursowa przyzna 3 Nagrody.
2. Komisja Konkursowa przyzna Nagrody za wykonanie tych Prac konkursowych, które w ocenie
Komisji Konkursowej będą najlepsze pod względem:
a) Kreatywności i zaangażowania Uczestnika – pod tym kryterium oceniona zostanie ciekawość Pracy
konkursowej oraz nakład pracy, jaką musiał wykonać Uczestnik w celu stworzenia Pracy
konkursowej,
b) Estetyki wykonania – w zależności od formy Pracy konkursowej jaką wybrał Uczestnik, oceniana
będzie wyrazistość, zrozumiałe sformułowania oraz kreatywność Uczestnika,
d) Zgodność Pracy konkursowej z tematyką Konkursu – Praca konkursowe musi odpowiadać
na pytanie wskazane w § 3 ust. 1. lit. b) Regulaminu,
e) Twórcze i artystyczne podejście do realizacji Pracy konkursowej – pod tym kryterium oceniane będą
walory/cechy artystyczne Pracy konkursowej.
3. W ramach Konkursu, Organizator przyzna następujące nagrody:
a) Nagroda za zajęcie 1 miejsca zawierać będzie: voucher zakupowy o wartości 400 zł.
b) Nagroda za zajęcie 2 miejsca zawierać będzie: voucher zakupowy o wartości 300 zł.
c) Nagroda za zajęcie 3 miejsca zawierać będzie: voucher zakupowy o wartości 200 zł.
4. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej do dnia 15.04.2025 w formie stories
zamieszczonym na profilu Instagram boho_bebe_pl, w treści którego Organizator wskaże nazwę profilu
Zwycięzców.
5. Warunkiem odebrania Nagrody jest przekazanie Organizatorowi swoich danych osobowych wraz
z danymi adresowymi w następującym zakresie: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz numer
telefonu, wysyłając maila na adres mailowy: kontakt@bohobebe.pl, w ciągu 5 dni od ogłoszenia
wyników.
6. Organizator zobowiązuje się przesłać Nagrodę dla Zwycięzcy w terminie do 14 dni od daty otrzymania
danych osobowych.
7. Za wygraną Nagrodę nie przysługuje ekwiwalent pieniężny. Uczestnik nie może żądać wymiany
wygranej nagrody na inną Nagrodę.
8. W przypadku gdy Zwycięzca Konkursu w terminie określonym powyżej nie poda wszystkich
wskazanych danych lub poda adres niepełny lub nieprawidłowy, Zwycięzca Konkursu traci prawo do
Nagrody i Nagroda zostanie przyznana Uczestnikowi, którego zgłoszenie wybierze Komisja
Konkursowa. Wszelką odpowiedzialność za tego typu działania ponosi Zwycięzca.
9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za błędne lub niekompletne dane kontaktowe podane
Organizatorowi lub zmianę tych danych przez Uczestnika w sposób uniemożliwiający wydanie mu

Nagrody. Zwrot przesyłki właściwie zaadresowanej (wedle podanych przez Uczestnika danych)
skutkuje przepadkiem Nagrody, która przechodzi do dyspozycji Organizatora.
10. Uczestnik może zrzec się prawa do Nagrody, jednakże nie może przenieść prawa do Nagrody
na osobę trzecią, bądź żądać zamiany Nagrody na ekwiwalent pieniężny, ani na żadną inną formę
rekompensaty.

§ 5. Uprawnienia Organizatora

1. Organizatorowi przysługuje prawo wykluczenia Uczestnika z udziału w Konkursie ze skutkiem
natychmiastowym, jak również odmowy przyznania Uczestnikowi Nagrody w przypadku, gdy
Uczestnik podał nieprawdziwe lub niekompletne dane wymagane i niezbędne do przyznania Nagrody,
w przypadku niespełnienia postanowień Regulaminu, a także w przypadku powzięcia przez
Organizatora informacji o działaniach Uczestnika sprzecznych z postanowieniami Regulaminu.

§ 6. Reklamacje

1. Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia reklamacji w zakresie niezgodności
przeprowadzenia Konkursu z niniejszym Regulaminem w terminie do dnia 15.05.2025 roku.
2. Reklamacje należy złożyć w formie pisemnej na adres siedziby Organizatora lub w formie
elektronicznej na adres e-mail: kontakt@bohobebe.pl
3. Reklamacja powinna zawierać dokładne dane Uczestnika oraz powód reklamacji.
4. Organizator ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
5. W treści reklamacji Uczestnik wskazuje: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail
oraz opis powodu reklamacji i zgłoszonego roszczenia. Organizator rozpatrzy reklamacje w terminie 14
dni od jej otrzymania przez Organizatora. Odpowiedź zostanie wysłana w formie wiadomości
elektronicznej na adres wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
6. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne, nie wyłącza prawa Uczestnika do niezależnego od
postępowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.

§ 7. Przetwarzanie danych osobowych

1. Dane osobowe Uczestników Konkursu, przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”).
a) Dane osobowe Uczestników są przetwarzane przez Organizatora będącego Administratorem.
b) Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia Konkursu, przez który należy również rozumieć przyjęcie zgłoszenia
uczestnictwa w Konkursie, przeprowadzenie weryfikacji zgłoszeń, wyłonienie zwycięzców
oraz przekazanie nagrody – na podstawie zgody Uczestnika (art. 6 ust. 1 lit a) RODO),
wyrażonej w sposób określony w § 3 ust. 5 Regulaminu,
- rozpatrywania ewentualnych reklamacji – na podstawie zgody Uczestnika (art. 6 ust. 1 lit. a)
RODO), wyrażonej w sposób określony w § 3 ust. 5 Regulaminu oraz realizacji prawnie
uzasadnionego interesu Organizatora (art. 6 ust. 1 lit f) RODO),
c) Z Organizatorem konkursu możesz skontaktować się za pośrednictwem:
- Przesyłki listowej przesłanej na adres siedziby Organizatora,
- Wiadomości elektronicznej przesłanej na adres: kontakt@bohobebe.pl
d) Wyrażenie przez Uczestnika zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu uczestnictwa
w Konkursie jest dobrowolne. Jest ono jednak niezbędne, aby Uczestnik mógł wziąć udział
w Konkursie oraz otrzymać nagrodę. Uczestnik ma prawo wycofać swoją zgodę w dowolnym
momencie, poprzez przesłanie wiadomości na adres: kontakt@bohobebe.pl. Wycofanie zgody nie
wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych Uczestnika, którego dokonano przed jej
wycofaniem.

e) Organizator będzie przechowywać dane osobowe Uczestnika przez okres niezbędny do wywiązania się
z wszystkich obowiązków nałożonych na mocy niniejszego Regulaminu oraz wygaśnięciem
ewentualnych roszczeń Uczestników mogących powstać w związku z Konkursem. Termin
przedawnienia roszczeń określony został przez przepisy Kodeksu Cywilnego.
f) Dane osobowe Uczestnika oraz osób trzecich mogą zostać przekazane firmom, którym Organizator
zleca wykonywanie czynności podczas organizowania Konkursu, na podstawie umowy powierzenia
przetwarzania danych osobowych, w szczególności firmie kurierskiej/ Poczcie Polskiej za
pośrednictwem których Organizator dostarcza nagrody.
g) Uczestnikowi oraz osobie trzeciej przysługuje prawo dostępu do treści jego danych osobowych i ich
sprostowania, uzupełnienia, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do
przenoszenia danych, w sytuacjach określonych w RODO. Może również wnieść sprzeciw wobec
przetwarzania swoich danych osobowych.
h) Jeśli Uczestnik uzna, że jego dane osobowe podczas Konkursu są przetwarzane niezgodnie
z przepisami prawa, może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 8. Postanowienia końcowe

1. Niniejszy Regulamin dostępny będzie w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej
Organizatora.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w sytuacji, gdy konieczność zmiany wynika
z przyczyn nie zależnych od Organizatora, pod warunkiem, że będzie to uzasadnione celem Konkursu
lub nie naruszy praw nabytych przez uczestników i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa
w Konkursie.
3. Informacja o zmianach zostanie opublikowana w taki sposób, w jaki był ogłaszany Regulamin.
4. Biorąc udział w Konkursie, Uczestnik potwierdza zapoznanie się z Regulaminem, spełnienie
wszystkich warunków wskazanych w treści Regulaminu oraz wyraża zgoda na udział w Konkursie
na zasadach określonych w Regulaminie.
5. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i
inne przepisy prawa.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium